شتاب دهنده سیستم های کوانتومی میزبان اولین وبینار “شما متعلق به کوانتوم هستید”.


Newswise – آزمایشگاه ملی لارنس برکلی شتاب دهنده سیستم های کوانتومی (QSA)با همکاری چهار مرکز ملی تحقیقاتی وزارت انرژی ایالات متحده (DOE)، اخیراً “شما متعلق به سری کوانتوم هستیدابتکار عمل رهبران برجسته در QIS (علم اطلاعات کوانتومی) و دیدگاه های آنها در مورد بهبود نمایندگی، تنوع، برابری و شمول (DEI) است. DEI بخشی از وظایف مراکز ملی توسعه نیروی کار است زیرا آنها نسل های بعدی دانشمندان و مهندسان را آماده می کنند و از نوآوری و گنجاندن در این زمینه به سرعت در حال رشد حمایت می کنند. این مجموعه که توسط شریک اصلی QSA، آزمایشگاه ملی Sandia (آزمایشگاه‌های Sandia) رهبری می‌شود، به جامعه QIS فرصتی می‌دهد تا درباره مسیرهای شغلی و منابع پایداری خود صحبت کنند و دیگران را در رشته‌ها و صنایع دعوت کنند تا دسترسی برابر و فرهنگ تعلق ایجاد کنند.

دیوید کیستین، معاون مدیر اکوسیستم QIS QSA، گفت: «از آنجایی که ما نسل بعدی دانشمندان و مهندسان کوانتومی را برای تسریع در طراحی و همکاری فناوری آماده می‌کنیم، تنوع، برابری و شمول ذاتی در استخدام و استراتژی توسعه اکوسیستم ما است.

اولین جلسه از یک سری جلسات برنامه ریزی شده برای سال 2024 شامل ارائه های کیمبرلی دی مک گوایر، مدیر ارشد اجرایی مرکز طراحی مشترک برای مزیت کوانتومی (C) بود.2QA)، یکی از پنج مرکز تحقیقات ملی QIS DOE به رهبری آزمایشگاه ملی بروکهاون. جاستین پرون، دانشیار فیزیک در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا سن مارکوس با تمرکز تحقیقاتی بر روی الکترونیک کوانتومی سیلیکونی. و دیمین واتکینز، رئیس تحقیقات و نوآوری در Aperio Global. ارائه‌کنندگان پیشینه‌های متنوع و تجربیات شخصی خود را در QIS به اشتراک گذاشتند و در مورد چگونگی ایجاد تنوع در این زمینه بحث کردند که با گسترش آموزشی شروع شد.

مک گوایر توضیح داد: «تحقیقات نشان می‌دهد که تیم‌های ناهمگن، تیم‌های متنوع‌تر، بسیار موفق‌تر از تیم‌های همگن هستند». ایده پشت این موضوع این است که تیم‌های متنوع – چه از نظر نژادی، چه جنسیتی، یا از نظر تحصیلی متنوع – مجموعه‌ای متفاوت از تجربیات، طرز فکر، تفاوت‌های ظریف، عادات محل کار و دیدگاه‌ها را به ارمغان می‌آورند. این شغل بسیار چالش برانگیز است. این برای مقابله با چالش های علمی که در آینده با آن مواجه خواهیم شد بسیار ضروری است.

مک گوایر، که به سی2QA در سال 2021 به ریاست عملیات و مدیریت این مرکز، تنوع را سرلوحه تلاش های خود برای استخدام قرار می دهد. مشارکت دادن زودهنگام مردم امری کلیدی است. نگه داشتن DEI در خط مقدم افکار، گفتگو، تصمیم گیری ها و نتایج مورد نظر در قلب هر کاری است که در C انجام می دهیم.2QA به طوری که ما نه تنها می توانیم گروه های متنوعی را به نیروی کار QIST (علوم و فناوری اطلاعات کوانتومی) جذب کنیم، بلکه آنها را در این زمینه حفظ کنیم و در عین حال در تمام مراحل شغلی آنها از آنها پشتیبانی کنیم.”

تعامل زودهنگام با نیروی کار آینده نیز کلید کار پرون در Cal State San Marcos است، یک پردیس کوچک و مؤسسه ای که عمدتاً به اقلیت ها خدمت می کند. پرون یک تلاش گسترده در دانشگاه ایالت کال را رهبری کرد که منجر به کمک مالی بیش از 2.5 میلیون دلاری از وزارت انرژی ایالات متحده برای توسعه نیروی کار با قابلیت شکوفایی در یک چشم انداز کوانتومی شد. این برنامه با عنوان “QIST در CSU: گسترش دسترسی به علوم و فناوری اطلاعات کوانتومی”، به دنبال گسترش مشارکت با ارائه فرصت ها و حمایت از دانش آموزان است. روش‌شناسی برنامه‌ریزی‌شده، برنامه‌های پلی است تا دانش‌آموزان ورودی را در معرض QIST قرار دهند و اطمینان حاصل کنند که آنها دارای مهارت‌های ریاضی لازم برای موفقیت در رشته‌های خود در کالج هستند. جوامع یادگیری دانش آموزی مبتنی بر همگروهی که توسعه حرفه ای و حمایت جامعه را برای دانش آموزان علاقه مند به QIST فراهم می کند. و کارآموزی تابستانی در آزمایشگاه ملی ساندیا که تجربه تحقیقاتی QIST را ارائه می دهد که به دلیل هزینه و پیچیدگی سیستم های QIST در سطح کارشناسی نادر است.

پرون گفت: «وقتی در QIS شروع به کار کردم، واقعاً می‌خواستم بفهمم که چگونه مفاهیم کوانتومی را در موسسات عمدتاً دانشجویی و خدمات اقلیت‌ها، نه فقط مراکز تحقیقاتی بزرگ، ادغام کنم. “اگر حمایت از بالا به پایین وجود نداشته باشد، این برنامه قطعاً اتفاق نمی‌افتد، زیرا مردم می‌گویند این چیزی است که ما برای ما ارزش قائل هستیم، در اینجا منابعی برای حمایت و تشخیص اهمیت آن وجود دارد.”

اگرچه واتکینز در اوایل تجربه آموزشی خود جذب رشته کوانتومی نشد، اما اکنون در شرکتی که راه حل هایی برای امنیت سایبری و هوش مصنوعی توسعه می دهد، نوآوری و تحقیق را رهبری می کند. واتکینز توصیف می کند که در دوره تحصیلات تکمیلی نسبت به یک دوره مکانیک کوانتومی اشتیاق کمتری داشت، اما بعدها در دوران حرفه ای خود زمانی که با IBM برای مقابله با چالش نوآوری ناسا در مورد حسگرهای کوانتومی شریک شد، کوانتوم را دوباره کشف کرد. او گفت: «از آن زمان به این سو گرفتار شدم. واتکینز از آن زمان به کنسرسیوم توسعه اقتصادی کوانتومی (QED-C)، یک کنسرسیوم تحت رهبری صنعت پیوست. افزایش تنوع در کمیت و جذب نیروی کار متنوع از طریق توسعه اولیه آموزشی برای واتکینز در مشارکت او با QED-C اولویت است.

از طریق QED-C، واتکینز در ایجاد a گزارش در مورد اینکه کالج‌ها و دانشگاه‌های سیاه‌پوست (HBCU) چقدر برای یادگیری کوانتومی آماده شده‌اند، با راهنمایی در مورد اینکه چه چیزی باید آموزش داده شود، چگونه آماده شود، و تحقیقات را ترویج می‌کند. واتکینز گفت: “وقتی تحقیقات اولیه را برای این گزارش انجام دادم، متوجه شدم که تنها هستم – سال گذشته به یک کنفرانس کوانتومی رفتم و در یک گروه حدود 1000 نفری دو چهره شبیه چهره من را دیدم.” من بلافاصله با یکی از همکارانش در QED-C تماس گرفتم و یک گروه متمرکز را برای افزایش تنوع کوانتومی پیشنهاد دادم، و این گزارش از آنجا بود.”

مک‌گوایر گفت: «ایجاد برنامه‌ها و سیاست‌هایی که جوامع مختلف نژادی را ترویج و درگیر می‌کند، تضمین می‌کند که آن‌ها در این اکوسیستم‌ها پذیرفته می‌شوند و جذب می‌شوند.»

برت دی جونگ، مدیر QSA، گفت: «ساخت فرهنگ گنجاندن و تنوع برای آینده علم اطلاعات کوانتومی ضروری است و یادگیری در مورد طیف متنوعی از دیدگاه ها و تجربیات بخشی از چگونگی رسیدن ما به آنجا است.

QSA به بررسی چگونگی تحقق این امر ادامه خواهد داد شما متعلق به سری کوانتوم هستید! در سال 2024، با ترکیب موضوعات جدید و برجسته کردن اقداماتی که به ایجاد فرصت‌های فراگیر و احساس تعلق به QIS کمک می‌کند. QSAcenter@ را در X (توئیتر سابق) و @QuantumSystemsAccelerator (LinkedIn) دنبال کنید تا از رویدادهای آینده مطلع شوید.

###

آزمایشگاه ملی لارنس برکلی و دانشمندان آن در سال 1931 با این باور که بزرگترین چالش های علمی به بهترین شکل توسط تیم ها حل می شود، تأسیس شد و برنده 16 جایزه نوبل شده است. امروزه، محققان آزمایشگاه برکلی انرژی پایدار و راه‌حل‌های زیست‌محیطی را توسعه می‌دهند، مواد مفید جدید ایجاد می‌کنند، مرزهای محاسبات را پشت سر می‌گذارند و اسرار حیات، ماده و جهان را کشف می‌کنند. دانشمندان از سراسر جهان برای اکتشافات علمی خود به امکانات آزمایشگاه متکی هستند. آزمایشگاه برکلی یک آزمایشگاه ملی چند برنامه ای است که توسط دانشگاه کالیفرنیا برای دفتر علوم وزارت انرژی ایالات متحده اداره می شود. دفتر علوم DOE بزرگترین حامی تحقیقات پایه در علوم فیزیکی در ایالات متحده است و برای رسیدگی به برخی از مهم ترین چالش های زمان ما کار می کند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به Energy.gov/science.

آزمایشگاه‌های ملی ساندیا یک آزمایشگاه چند مأموریتی است که توسط شرکت فناوری ملی و راه‌حل‌های مهندسی Sandia LLC، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت بین‌المللی هانی‌ول، برای اداره امنیت ملی هسته‌ای وزارت انرژی ایالات متحده اداره می‌شود. آزمایشگاه های Sandia دارای مسئولیت های عمده تحقیق و توسعه در بازدارندگی هسته ای، امنیت جهانی، دفاع، فن آوری انرژی و رقابت اقتصادی است، با تاسیسات اولیه در آلبوکرکی، نیومکزیکو، و لیورمور، کالیفرنیا.

شتاب دهنده سیستم های کوانتومی (QSA) یکی از پنج مرکز ملی تحقیقات اطلاعات کوانتومی است که توسط وزارت انرژی ایالات متحده تامین مالی می شود. به رهبری آزمایشگاه ملی لارنس برکلی (آزمایشگاه برکلی) و با آزمایشگاه‌های ملی ساندیا به عنوان شریک اصلی، QSA رهبری ملی در علم اطلاعات کوانتومی را تسریع می‌کند تا الگوریتم‌ها، دستگاه‌های کوانتومی و راه‌حل‌های مهندسی مورد نیاز برای ارائه یک لبه کوانتومی تایید شده در کاربردهای علمی را طراحی کند. . QSA ده‌ها دانشمند را گرد هم می‌آورد که در بسیاری از مهندسی کوانتومی و قابلیت‌های ساخت منحصر به فرد امروزی پیشگام هستند. علاوه بر شرکای صنعتی و دانشگاهی در سراسر جهان، 15 موسسه بخشی از QSA هستند: آزمایشگاه ملی لارنس برکلی، آزمایشگاه ملی ساندیا، دانشگاه کلرادو در بولدر، آزمایشگاه MIT لینکلن، کلتک، دانشگاه دوک، دانشگاه هاروارد، موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه تافتس. ، دانشگاه کالیفرنیا برکلی، دانشگاه مریلند، دانشگاه نیومکزیکو، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، UT آستین و دانشگاه شربروک کانادا. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به https://quantumsystemsaccelerator.org/





Source link

پیمایش به بالا